a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, September 9, 2011

Dua Hari YanG MeletiHkan

aSkUm...
Ape khabar korang sihat??ok,hari ini aku nk crita kisah berlaku pada semalam dan hari ini,korang msti nak tahukan ape yang berlaku semlam??meHcinieh dekat-dekat skit klau nak dengar lah aku story ni,huhUhuuu....
camni smlam skul aku buat hari raya,aku pon dapat tahu hal ni dari kakak angkat aku,die cakap ada skul buat raya hari khamis jdi aku pergi arr jgak,almklum nk tunjuk jgak muka lame xpergi skul..
rindu jgak kat kawan2 aku tu,lame xjumpa diorang,back to story,hari tu jgak tiba2 adeQ anGkat aku (adK IzzYtuL),suruh kawan die panggil aku,cakap nk ambil pic bersama,aku happy sngat mse tu,malu ade gak cozz muka aku ni xhensemm pon mcm org laen,slpas ambil pic tu ,aku ajak kwan aku azrul pergi jlan pusing satu skul,yelah klau aku xpergi jlan,aku akan trserempak pulak dngan die(pujaan hati)
,Hari tu Jugak akU tgoK die cOMel sngat,tringat aku pada mse dlu..

kita sambung story sal hari ni pulak...
hari ni,hari raya ke9,ibu aku buat open house kali yang kedua,amboi!!mak aku cakap kali ini kita uat skli dengan mjlis bce yassin tuk adk aku yang akan mnduduki PMR nnti,penat gilerrr,nk kemas umah lagi,tlong ibu aku masak lagi,smua tu aku kne buat cozz xada anak dara kat umah aku niskrang ni,adk aku ada kat asrama die,aku pulak jdi mangsanya,smua bnde aku kne buat,buat tu lah buat nilah..ishh,penat tu!!at last mak sdara aku datang dengan family die,die tlong lah ape yang patut,ringan skit kje aku kne buat,fuuhh!!alahamdulilah.,hahaha!!open house dah nk mula,fist org nk bce yassin tu skit lah,abis je org bace yassin ,fuuhhh!!ramai gilerr hampir 20 skli datang,penat aku nk layan tamu,smua sekli datang open house aku hari ini,hampir 100 org lebih,smua mkanan habis,smpai aku nk makn tak smpat...
hahahha!!takpe,aku redha jee,abis je open house aku n keluarga aku bsuh pnggan,bnyak jgak pinggan yang guna hari ni,mak sdara aku cakap boleh jual pinggan ni...hahaha!kelakar,pinggan kat 500 pinggan yang mak aku sedia..
bagai nak mati hari ni..oke lah bnyak aku taip ni,penat lelah smua ada..hhahaa!!ok korang aku nk msuk tdo dulu lah..gud nite!!

No comments :

Post a Comment