a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Thursday, December 29, 2011

terima kasih sayang...

assalamuikum korang semua,first aku nak mintak maaflah cozz aku dah lame xupate blog aku nie,aku sibuk skit,lagi aku skunk sedang dilamun rindu,heheheHehee...
ok!!kita lupakan pasal itu,hari nie aku nak story mory skit pasal ape yang terjadi pada diri aku dalam dua tiga hari nie...


ok,sejak tiga hari nie aku jadi rindu kat my cYanG bucUk,aku heppy sangat sejak die hadir dalam hidup aku,aku xpernah rase seheppy nie,aku sayang sangat kat die,dielah kekasih terkhir aku..
aku dah janji pada diriku ini,andai aku kehilangan die,aku takkan cari pengganti yang laen..
mungkin orang laen anggap cinta aku nie cinta monyet,tapi dalam diri aku hnya aku sje yang tahu cinta aku,aku akan menangis apebila kehilangan dirinya...
sejak die hadir dalam hidup aku,aku dah lupakan kisah aku yang lalu,die cakap kat aku yang die sayang sngat kat aku..
bhgia aku bila disampingnya..
terima kasih

No comments :

Post a Comment