a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Monday, September 10, 2012

NAsiHat YanG AmaT BermakNe...

ASSALAMUIKUM Smua...
Hari akU Baru Sedih...
Setelah Sekian Lame  Cikgu Nasihat Aku...
Tetapi akU xamBik Peduli Pom tentang Nasihat cikGU...
Hari AKU Tengok Keputusan Math Aku tadi..
MalU giLerr..
KeputuSan tu CukUp Dengan Usaha akU...
Btol Ckap cIkgu Sejarah Aku ..
Cikgu Loh...
DIe Tnye ada abg Yang Dah Masuk Universiti tak.??
aku Jawab Memang ada..
Lepas Tu Die Tnye Lagi..
awak tak Malu Ke nanti Bile Besar Nnti..
Abg2 Awak tu Kerja yang Bagus2..
tapi awak Xada KErja pOm...
Awk tak Malu ke??
Nasihat tu MemanG MenyEdarKan diriKu..
AKu Skunk Nie Dah
usah sikiT2 dalam Smua Subjek...
Dan aku Dah Ikod smua Jadual Harian aku...
AKu Bngun Pagi2 Tuk STudy...

No comments :

Post a Comment