a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Saturday, October 6, 2012

Tiada ape YanG HendaK DIceritaKan...

Assalamuikum...
suDah beberape minggu aku mendiam diri..
tak update bloG akU...
Xtahu nak Cerita ape??
okey2 Aku Cerita JewLah Nape2 Pom...
 OKeY...

Tiga Hari yang Lalu....
Buah hati Atau Intan Payung ku...
teLah pergi Kem 
TelaH Pergi Meninggalkan Ku Sendirian...
HUrmm...
Sedih gop rase Bila xBoleh Pergi Kem Dengan Die...
Aku..
SebnarnYe nak Pergi Jugak..
tapi...

Tuhan Xmengizinkan ku Pergi..
Tiga hari TanPa Die Disi ku BagaIKan tiga Tahun Die Tiada DisisiKu...
Tapi...
Hari Die BaLik...
SemPat Jugak JumPa Die Tadi...
HuRmm....
sediH jugak tgoK Pic Die Dengan laki Laen...

XPe2... 
Asalkan DIe Bahgia DiSana...
Dan aKu Jugak akan bahgia..
Biarlah hati ini cemburu bila lihat pic die dengan laki laen....
akan tetap bertahan demi cinta ini.....


Walaupom die telah melukai hati ini...
aKu akan Cuba Tetap Bertahan..
Sampai Diri ini tiada Kekuatan Lagi...
Aku akan Tetap Simpan ape Yang Di Dalam Hati Ni..
Simpan2....
Demi cinta Aku KepaDa nya...
akU akan TeruS menCuba Bertahan...

 

No comments :

Post a Comment