a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, June 15, 2012

AKu KembaLi LagY...

Assalamuikum saudara2 ku sekalian...
Hehehehe....
I'm back!!
Aku Dah Kembali On9 balik!!!
Mesti Ramai Rindu Nak bace story aku kan..???
Aku Ingat kan Xada Orang Yang nak bace Blog aku Nie...
Tapi....
TernYata Ramai Yang Bace....
especially kawan aku dan kawan makwe aku...
btol bukan???hehehe...
Okey3...
malam nie aku nak story2 sikit sal ape yang terjadi hari nie....
first...
Hari nie...
Pagi2 lagi aku dah bangun...
ingatkan hari ada kelas tambahan Ekonomi Asas...
tapi tak ada pulak...
paS tu aku rase bosan giler...
mccj Makwe xblas tidow lagi...
hehehe...
last3 aku bukak laptop trus tgok cerita ngongkrong...
Kelakar gilerr cerita die...
nak pecah perut...
hahahaha!!!
lepas habis jewp tgok cerita tu...
kebetulan makwe aku hantar mccj baru bangun tidow...
oloo3 budak busyuk baru bngun tdow...
msti die tidow lewat semalam sebab nak temankan aku mccjj...
tapi aku yang tertido dulu...hehehe
soryy sayang...
Second...
HabiS jewp Solat jumaat...
aku Pergi Rumah MakWe aku Nurul Imanina Yang aku Sayang...
Korang Mesti Tertanye2kan ape yang aku buat kat rumah die...???
Aku pergi rumah die sebab nak siapkan kerja2 Pendidikan Seni aku...
Best Gilerr!!
Pas tu...
FamilY die kuar...
Berdebar lah jugak aku...
Yelah aku TakoD kena Halau Kne marah...
HEheehe...
RUpa2nya...
Family DIe Mcam xKisah Jewp...
akU rasE2lah...
yang HUbunGan Aku Dan DIe Nie dah DIketahui Oleh Family die...
Dan DIrestui oleh mak Ayah Die...
Klau macam Tu...
ALHAMDULILAH lah...
LEga Aku...
Third...
Lepas balik RUmah akU teRuS Pergi TuiSyen...
MCam Biase lah kat TUiSyen...
Ada2 Jewp kawan2 akU yang Buat LAwak...
LepaS jewp HabIS TuiSyen akU terUs balik...
Kebtulan pulak aku rase mcam nak lalu jewp kat durian burung...
pas lalu kat durian burung aku terus balik rumah aku...
pas tu tiba2...
aku nampak ramai orang kumpul...
aku dah syak msti ada jewp yang berlaku..
aku ape lagi..berhenti jew..
pas 2 aku tanye lah orang rmai..
ape yang berlaku...??
tuttt!!AKU dapat tahu yang ada orang kena ragut...
terkejut jugak lah aku...
selama aku tinggal kat kampung aku nie xpernah ada orang kne ragut..
cian jugak aku tgok makcik tu kne ragut...
habis patah lengan die..
Alahaii...
mcam2 lah dunia zaman sekarang nie...
malampau betol...!!!
haahhh!!habis pom story aku malam nie...
okey lah aku stop storyy aku mlam nie kat snie sudah lah...
dah panjang gilerrr tu aku taip tu...
penat!!!
Tuk kawan2...
Klau bace tu tinggalkan lah komen tuk aku upgradekan blog aku nie..
ape yang kurang ape yng terlebihnya...
hahaha...
ape pom ASSALAMUIKUM...

1 comment :

  1. SAPE Yang Bace Klau tak cakap kat tuan dia,akan timbik mata,hhehehee...

    ReplyDelete