a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Thursday, May 24, 2012

BEst SemUa FamiLY Dapat BErkUmpUL...

assalamuikum korang semua...
hari nie sngat gembira...
msti korang nak tahu kan...
knpe kan??
sebab semua family dah berkumpul balik...
adik yang duduk asrama tuh dah balik...
hehehe,best dpat gurau2 tadi...
jarang sangat2 aku,adik dan abang dapat berkumpul same2...
nanti abg pulak nak balik johor...
tapi kan..
xpe2 nanti aku dan family nak p jugak johor...
bestnya!!!
tak sabarnYa....
hari niekan Hari Last sekolah...
cuti 2minggu...
best2...
memang best...
tapi kan...
aku ada kelas lah pulak...
xpe2...
kelas aku tetap pergi,sebab aku dah berazam aku nak berjaya dalam SPM nie...
AKu tetap akan korban mase2 aku tuk belajar...
hehehe..
nak buktikan kat smua yang aku nie...
bijok!!!
hahaha,mestilah...
okey lah aku rase setakat nie sudah lah aku cerita...
nanti ada masa terluang macam nie...
aku carita pulakk..
okey2...
Assalamuikum...

No comments :

Post a Comment