a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, May 18, 2012

Exsident mOtoSikal YanG akU tiDak DiduGakan...

assalamuikum korang semua...
msti korang semua tak bangun tidow lagi kan
time2 macam nie,best sngat2 tidow...
dah lama kan aku tak tulis kat blog nie...
rindu jugak lah kat blog aku nie...
tempat aku meluahkan perasaan aku yang terbuku dalam hati nie...
okey2,pagi2 nie nak cerita pasal ape ehh??
ouh okay aku nak cerit ape yang berlaku kat aku dalam dua minggu lepas...
korang nak tahu tak??
akU sebanarnya baru jewp nak pulih dari exsident ...
teruk tu tak lah jugak...
nak kat teruk sngat tak,nak kata tak teruk tak jugak...
senang2 sederhana sje lah...
mcam nie cerita nya...
hari selasa dua minggu yang lepas terjadi nya exsident nie...
hari tu aku dalam perjalanan nak hantar kawan aku blik umah die...
niat aku tuh baik...
mase keluar dari pagar sekolah tuh...
biase lah aku bawak motosikal aku 40 jewp...
sampai jewp kat kdai runcit kat skolah aku tuh...
tiba2 ada kereta brek...
ada sebuah motosikal depan aku...
dia tiba2 brek jugak...
aku ape lah xsempat nak brek ...
terus langgar blkang motosikal tu...
aku jatuh ciom jalan...
pas tu,motosikal kat blkang aku pulak pijak motosikal aku...
dah lah mse tuh aku ada kat bwah motosikal...
habis luka habis tangan..
aku ingatkan kaki dah patah...
tangan aku dah patah...
sakit gilerr...
pas tu,ramai mari tanye aku ape yang terjadi..
aku yang yang tahan sakit...
tapi tak than sebak sngat2.
air mata aku keluar sedikit..
aku sapu air mata aku...
xmo orang lain cakap aku nie manje sngat...
hahahaha...
ape pom alhamdulilah aku sudah sembuh...
setakat nie jewp lah aku cerita...
dah lah,penat aku mnaip nie..
hahaha...
ape pom aku nak ucap sngat2 terima kasih kat kawan2 aku sebab tlong aku mse kat aku exsident
asssalamuikum...

No comments :

Post a Comment