a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Sunday, May 20, 2012

Badmood Bertukar heppY mood...

AsSalamuikum...
korang ape khabar mlam nie...
mcam mne hari ahad korang hari nie...
sebut2 pasal hari nie kan...
aku ada smothing nak story skit malam nie...
okey2 ceritanya mcam nie...
hari kat skolah plan aku nak jumpa pujaan hati ku...
tapi2 msuk dalam kelas die,duduk2...
pas 2 ada orang laki klas belakng sekali sound2 aku...
'guane 6gis mase exsident'
Panas gIlerr hati Nie...
klau ikod kan hati nak p pukul jewp budak toh...
bodohkan budak toh!!
orang lelaki memang xboleh nangis ea???
orang lelaki keras sngat ke???
orang lelaki tak ada perasaan ke??
bodo nya mu john...
klau mok ayoh mu mati mu xpyah nangis arr...
mu kan keras,adok perasaan langsung...
mcam batu hati mu...
bengong nak mampos...
xpe2 aku rehda jewp...
mngharap tuhan akan blas ngn john toh exsident sndiri...
lau john toh exsident comfirm aku sorok mu...
tobat arr,mu nangis aku pulak gi dekat mu aku sorok mu...

pas 2 aku balik sekolah...
aku dah plan2 dah ngn kawan2 nak pergi mkan KFC....
hahaha...
best gilerr!!!
mood aku bertukar heppy bila kawan2 buat lawak biaselah
diorang xbiase makan kat KFC....
akU cakap mkan jewp lah,pedulikan ape orang cakap...
hahaha...
lawak jugak bila aku fikirkan blik...
lepas makan jewp KFC...
Aku ngn Kawan2 pergi karaoke kat gaint pulak...
best gilerr dapat nyanyi,walaupom suara aku xsedar...
kitorang enjoy gilerr lah...
ape pom...
korang memang sporting,selalu buat lawak2...
aku Seronok sngat hari walaupom kat skolah tadi badmood sal john toh...
hahaha...
okey2 setakat nie dah lah...
story aku mlam nie...


jap2 aku nak tnye korang,korang rase blog aku nie sedih sngat ke???
aku nak tahu jewp..
sebab salah sorang kawan aku cakap blog aku sedih sngat..
hahahaa...
malu aku dibuatnya...
*tuk BIela yang skodeng blog aku nie...
Blog aku nie pasal khidupan aku...
ada yang sedih ada yang heppy...
kau faham???
hahahha....
okey2 asssalamuikum...

No comments :

Post a Comment