a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Thursday, May 3, 2012

terima kasih awak terima saya seadanya...

assalamuikum korang semua...
hari aku nak story sikit sebelum aku pergi kelas kul 9 nanti...
sal ape ehh aku nak cerita hari nie..???
ohhh!!pasal ape yang berlaku pada aku dalam satu minggu nie..
okey Pada hari aHad Sampai Hari  isnin...
akU bergaduh ngn die...
Entah knapa aku selalu Gaduh Ngn die...
hal kecik jewp..
aku Selalu perbesarkan..
Bodoh kan aku Nie...
Kesian Die...
Msti Die sakit hati ngn aku kan??
die still sayang kan aku walaupom aku selalu buat hal....
Mungkin Die cinta terakhir aku..
mungkin dielah cinta yang aku cari selama nie..
Aku dah janji ngn die..
yang aku akan berubah..
berusaha tuk jadi terbaik...
demi die..


awak klau awak bace post nie...
saya harap...
awak terima kelemahan saya...
awak terima saya seadanya..
awak..
cuma awak jewp ada lam hidup saya...
saya sayang kan awak
saya cintakan awak...
saya rindu kan awak

ditujukan kepada nurul imanina saya...
you are my heart...
hehehe,jiwang sikit saya nie...
assalamuikum....

No comments :

Post a Comment