a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Saturday, April 28, 2012

aku janji akan selalu menghargainya...

assalamuikum...
korang smua ape khabar..??
aku kat snie baik aje...
mlam nie aku share story kat korang smua...
dalam beberapa hari nie kan...
aku dan die selalu bergaduh...
entah kenapa???
aku rase mcam ada jewp tak kena...
mcam selalu jewp nak salahkan die..
walaupom die bergurau..
aku selalu ambik serius...
Kadang2 akU rase bersalah sangat...
sebab aku selalu tak jawab call die...
die call aku banyak kali...
kesian die..
entah ape salah die...
bukan niat saya tuk sakitkan hati awak...
entah kenapa dengan perassaan saya nie..
rase mcam ada jewp tak kena ape yang awak lakukan..
rase mcam nak marah jewp  ke awak..
aku Selalu tak fikirkan perasaan die..
aku selalu buat die menangis...
die sayang aku sangat...
tapi aku tak hargai sepnuh haty aku...
setelah ape yang telah lakukan tuk aku..
aku bersyukur sngat dapat bertemu dengan die...
die menyanyangi aku lebih dari ape pom...
die laen dari yang laen..
dahulu aku terkejar2 kan perempuan..
sekunk nie ..
permpuan pulak terkejar2kan aku..
sekunk nie aku tahu betapa nikmatnya bila ada orang sayang diri kita sperti die mnyanyangi diri ku..
aku tak rela nak lepaskan die pergi...
aku tak rela tegok die sedih..
cukuplah selama nie die bersedih...
aku janji akan selalu membuat die happy...
bila aku fikirkan balik kan..
memang lah adat berkasih...
bergaduh pas2 berbaik semula...
tapi ape pom...
aku tak mahu mencurangi die...
sesungguh die lah selalu mendampingi ku sesaat aku ada masalah....

No comments :

Post a Comment