a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Monday, April 9, 2012

Baik Mu Dop PaYah Jadi oranG SUmbaaakkk NOk mamPos...!!!

Assalamuikum BloggEr semua... First aku nak minta maaf sangat2... sebab aku dah lame tak update blog aku nie... Hari Aku tak boley nak tido.. entah kenapa aku tak boley nak tido... malm nie aku rase mcam nak buka jew blog aku nie... tiba2 aku tgok kawana ku sorang nie coment.. cakap mane entry baru??... aku diam sekjap... selama nie aku ingat xorang bce blog aku nie... tetapi ada jugak orang bace blog aku nie... hahahaha...perasaan sungguuh aku nie.. hahaha.. sebanarnya aku tulis hari nie bukan nak cerita sal nie... aku nak cerita sal yang berlaku kat skul aku hari ni... korang nak tahu,adelah sorang budak lelaki nie... sumbaaakkk nak mampos orang!!! doh lah maen curi yang orang punya... korang msti nk tahukan ape yang die curi... coklat jewp... bodo lah budak tu...coklat pom die nak curi.. memang dah sahlah die sumbaaakkk,hahahaha.. tapi walaupom coklat... aku takkan halalkan ape yang selama nie yang die ambik barang aku... aku takkan halalkan... aku nak tgok mcam mane result spm budak tu nnti... curi okmo keje..mcm toyol.... bodo sumbak nok mampos jdi orang... baik dop payah jdi orang jadi binataang amboh... dop nyusah,dapat jgak makan daging... mu hidup dop guna satu habuk pom bodo!!!...

No comments :

Post a Comment