a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Sunday, April 15, 2012

MemanG Kau BodoH LaH JOhn....

Assalamuikum korang Semua... Korang Ape KhabAr... Lame Dah Aku UpdaTe BloG akU...
akU Xddapa nak Buka BLoG aKu CoZz bZ jeWp MemanJanG...
 klaU nak Buka Hari jummaT sabtU Ada KelaZZ pULak...
 SKunk niE akU BnYak KeLas SikiT...
JaDI maSe Tuk berSosial JaranG Ada...
Soryy SAnGat... oKeY3...
Skunk Nie Aku nak Cerita skit kat koRanG...
Nie Pasal YanG TerJAdi Pada Hari Sabtu lEpaS...
 niE Berlaku poM MSe aku nak balik..
 Entah John mane Entah yanG Berkenan sangat MotoSikal aku...
mase nak balik tu,motosikal aku xboley nak start...
 akU sebanarnya dah tahu dah.. ape masalahnya...
 tgok je Xley start,aku pom DaH tahu.. akU sje Je naK BUat sUspen kat orang Yang aKu SaynG..
 tiba2 orang yang aku sayang tu mai kat aku knpe xley nak start..
.aku cakap lah entah,sajee nak buat die riSau,hehehee...
last2 aku cakap,balik lah orang xpe2...
die pom blik dengan perasaan risaukan aku..
akU pOm terus baiki ape yang xkena... last2 boley...
aku tunggu kawan aku SYED AL_FAIKA N HIDAYAT...
 Tunggu PunYai tunggu Die tak Keluar2 lagy dari kelas...
aku Buat Keputusan nak Balik teruS Je...
 haHahahaa,BOdoHkan yanG Buat kat MotoSikal akU tu kan..
#tuk JOhn Yang Buat MotoSikal akU Xboley start tu... 
aKU nak cakap kat kau..
Klau Nak buat Pom,Buat lah YanG LebiH jahat,elehH Setakat cabut Plat MOto,tutuP minYak Buat ape??...
BOdoH ngat mU jOHn...
gIni aRR maNusia.. Ngan sedara Sesama iSlam pOm nak Kianat jgak..
Manusia gnie arr Xleh masuk SyuRga Nanti..
 Sebab,Selagi aku xmaafkan Kau,kau xxkan dapat msuk syurga,sebab,aku xkkan halalkan ape yang buat kaat aku...
sooryy to say lah klau Kau datang minta maaf kat aKu...
SumpaH akU cakap..
aKU nak kau Minta maaf Depan klaYak ramai...
biar kau dah malu,baru puas hati aku...
OkeY lah SmPai kat sini JEwp Lah aku tulis,letih tu pnjang tu cerita tu,ehehehe...

okEY AssalamUikUm...

No comments :

Post a Comment