a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Saturday, May 5, 2012

SaaT2 taKKan AaKU LupAKan bersama kEkaSih HaTY AkU..

assalamuikum blogger semua...
Hari nie aku nak story skit pasal semalam...
Korang Mesti nak taHu kan...
Semalam hari xkan akU lupakan...
okeY,mcam Nie ceriTanya..
semalam akU daH Plan nak pergi Rumah BUdak bUsyuk Nie...
Tapi Seblum aku Pergi rumah die...
akU kne pergi kenduri...
kebetulan pulak...
rumah yang buat kenduri tu...
ada kena mengena dengan die..
hehehe,sukanya dapat jumpa die.
Die pErgi jumPa aku...
Die ngn sepupu die..
aKu Mula2 malu lah jgak...
tapi lame2 dah hilang malu tu..
pas 2 habis mkan2 kat kenduri tu..
aku terus balik umah..
pas 2 aku pergi umah budak busyuk nie..
biLa aku SamPai kaT umah Die...
sepUpu die ada...
MjuRlah SepUpu Die tu Sporting..
samPai Jewp Kat RUmah Die...
Semua sepuPU Die KelUar...
nak2 sepUpu Die Yang LelakI tu..
Kecik Jgak Dalam Umur darjah 3 mcam tu lah...
aku teka2 jewp..
memang die nakal jgak lah...
aku dengan die macam dah knal lame dah..
ehehehe..heppy giler bila sepupu die buat lawak..
nak suka ada jgak..
pas 2 aku buat keluar kerja psv yang aku cakap nak siapkan...
tutt2,xjadi nak buat sebab best sngat berbual...
tapi aku sempat lukis kat die...
hheehehe...
aku nie tak berape pndai nak lukis..
Die cakap kat aku nak Pergi Buatkan air TUk aku..
HHEeheehe,akU Suka Sangat...
walaupom Air oren Jewp tapi tetap akU bersyukur...
Sebab Die BUat dengan air tangan Die Sendiri...
HabIS jew LukIs akU Berbual Dengan Die Sedar tak Sedar Dah Pukul 5.30 mcam tu lah...
Memang cpat Gilerr masE berlalU...
Aku raSe tak PuaS lagY...
Nak JUmPa Die Lagy...
Hari niE akU ada KelAs SepatutNYa...
SepatutNya aku Pergi kelas n DapaT jUmpA Die...
Tapi akU Deman pUlak...
KePala akU nIe BUat Hal...
SKunk NIe Dah OkeY dah SKit...
Kan BesT kan Hari Nie JumPa Die...hehehe...

No comments :

Post a Comment