a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, May 18, 2012

KAkak KEsaYanG akU....

okey2....
korang mesti tak kenal kan sape perempuan nie kan...
perempuan nie kakak angkat aku yang aku paling sayang...
walaupom die nie cuma kakak angkat aku kan...
aku tetap anggap die kakak kandung aku sendiri...
almaklumlah aku xada kakak kandung...
yang ade pom cuma adk...
hehehe,nak buat mcam mne...
tapi ape pom aku tetap heppy dpat kakak angkat mcam die nie...
selalu buat aku ketawa...
hari aku exsident tu kan...aku balik rumah tgok die yang call aku....
mungkin die risau kan aku...
hehehe,best sngat2 klau ada orang sayang mcam kakak aku nie mnyanyangi aku...
die jewp tempat aku meluah perasaan...
tetapi klau die sedih...
aku selalu rase mcam nak heppy kan die...

FOr YOU kakak NaNa...
WalauPom kakak bukan darah daging adk...
adk Tetap sayang akak mcam akak nie kakak kandung adk...
heppy sngat dapat akak mcam  kakak Nana...
ThanKs taw akak sebab SUdI aMBik adK Sebagai adk angKat....
SAYANG AKAK SELAMANYA...
DARIPADA ADK MU IKHWAN AFIQ


No comments :

Post a Comment