a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Monday, January 14, 2013

SeTiaP YanG BeRlakU Ada HIkmaH nYa...

ASSALAMUALAIKUM....
Pembuka Salam Ku Untuk Menulis Cerita Tentang KisaH ku Hari ini...
Lame Kan Aku Menyepi...
Ini Semua Kerna Aku MemerLuKan Mase Tuk SemBuh Dari Luka Yang DiBuat Oleh Wanita Yang Aku Cinta...
SamPai Sekarang Luka Ini Masih Berdarah...
akU Menulis Pom Malam Ini..
Dah Ramai Yang TanYa aku....
Asal XupDate BLoG EngKau Dah Sekarang...
Ape Cerita...???

Sory2 Kawan2...
Aku Perlukan Mase Tuk aku Terima Semua Keadaan Ini...
Depan Kawan2 Aku,AKu CUma Mampu Fake Smile Jewp...
Kerna Hati ini Masih Berdarah...

OkeY2...
Back To My Story...
Okey,,,...
Hari Ini Member Baik Aku ini Ajak lah Aku Pergi Buat No Plate Motosikal Die,Sebab No Plate Die Yang SebeLum Ini Kene Ambik Di Polis...
Mcam2 Lah Polis Zaman Sekarang ini,Suka Jewp BUat Hal...
Kebetulan...
Mase  Pergi Kedai No Plate Toh...
Aku Sje Jewp Tnye Ada Tak Kerja Kosong...
nak jadi Rezeki aku Dan Kawan aku Ni...
Ada Kerja KOsonG...
Untuk Dua Orang...
ALhamdulilah...
Dapat Jugak Kerja,Aku Tak Harapkan Gaji Sangat,Cuma Aku Nak HilangKan Bosan Kat Rumah Aku...
Dah Macam Anak Dara Dah Aku Duk Kat Rumah Aku nie...
HUHUHUHUu....
Betol Lah Orang Cakap...
Setiap Yang Berlaku Ada Hikmah nya...
Klau Polis Yang Xbuat hal Ambik No Plate Motosikal Member aku,Kitorang Xdapat Kerja Nie...
Terima Kasih Banyak2 Lah Untuk Polis Yang ambik No Plate Motosikal Kawan Aku Toh...

OkeY LaH SeTaKaT InI JewP AKu UpDaTe BLoG AKu Ini...
SeKali LaGi AkU InGin KAtakan
ALHAMDULILAH....
BERSYUKUR SANGAT2 DAPAT KERJA....
AMIN....

DaripaDa IKHWAN AFIQ....

No comments :

Post a Comment