a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Wednesday, May 1, 2013

assalamualaikum kawan2 semua...
sudah lame aku menyepi...
sory sngat2...
aku bzz..
xsempat nak update blog aku..
skunk aku sedang menjalani program khidmat negara...
terpakse tinggalkan smua orang2 yang aku sayang...
terutama mak ayah aku...
dan budak bucuk aku....
entah mcam mne keadaan die skunk mse aku tiada...
aku kat sana...
nak cakap heppy tapi xjugak...
aku boleh cakap aku hnya fake heppy...

tuk miemiey yang membace ini...
awak...
bukan saya taknak letak gmbar awak atau tulis pasal awak...
cuma saya xada mase nak update blog saya ini...
sayang saya kat awak xboleh ditulis dalam blog ini...
saya nak awak sorang jewp yang tahu yang tahu betapa saya sayngkan awak...
kisah silam saya biarkan berlalu..
saya xnak ingat lagi...
perit sekali tuk saya lupakan smua itu...
saya harap awak faham keadaan saya..

No comments :

Post a Comment