a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, November 25, 2011

akHirnYa daPat JUga LeSen P

assalamuikUm Korang Smua,Korang seMua sihaT??akU dah lamE xupdaTe blog akU,akU bUka BLOg aKU taPI akU xUpdaTe,aKU cuma ubah skit blOG akU,letih jugaK nk Ubah JaDI camni,ThanKs to my sis kerna TolOnG aKu UbaH Blog akU,HuhuHU pening kpaLa aKU DiBuaTnyaa nak UbaH bloG nI,Nk Kne maeN DengaN HtmL tu,oK ubah bLOg SudaH SkUNk Kita PerbanYakKan FoLLoweR Blog Ni pUlak,HehheehEE.....Ok stOP StOry sal Tu...
akU nak StorY pasaL laeN Pulak,storY kali ni tentanG apE YanG tejaDI daLam BebeRaPE hari LepaS,naK tahu apE yang TerJaDi dalam BebeRapE HARi LePas??dalam dua Ke tga Hari LepaS akU daH daPat LeSen P motosikal Je lah,tak cuKuP UMUr laGI tuK aMbiL LeSEn Kereta,HeehehehEE,aKU HePPy SanGaT ckGU YanG TesT leseN akU tu,CkaP kaT akU,YanG akU ini LuLuS TesT LeseN Dengan JPJ,tak sIa2 akU manDI Hujan BIla nak Test Lesen tu,BiLa SejUk,aKU HilanG nerVouS akU tu,alHamDulilah akU lULus DengaN jayanYe,KeesOkkan HaRInYa aKU Pergi dekaT jPJ denGan Kawan2 akU,SlePas SeleSaI je perGi JPJ,akU tRuS dapT LEsen P,aKHiRnYe ImPIan akU tUK DapaTkan Lesen P dah BerJaya,SLpaS je DapT Lesen P,akU dan Kwan2 trUS PErgI jalan Ke banDaR,mcaM Org giLe akU daN kawan2,mcaM temPat kita oRang PergI,beSTT!!!samPaI xingaT DuNia,HUHuhuhuuu,Last2 AyaH akU tfOn akU,caKaP SuruH BelIkan naSi Tuk My Sis,akU LUpaa AdK aKu xmKan aPE LAgi,slPaS tu akU trUS bLIk Dan Blikan nasi tuk adk aKU,BILa Blik UMah akU tUS tIDo,LeTih giLErr maSe tu!!HUHuhuhu,aLmaKLUmlah jaLan xingaT DUnia...Ok SetakaT ni DulU laH akU stoRy maLm ni,akU xlaRat nak Taip lagi,Ok!!assalamUikum..




dISedIakan OlEh:E_OnE

No comments :

Post a Comment