a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Thursday, November 17, 2011

rOunD2 kaMpunG gohek fiXiE

assalamUikUm KOrang Smua,Hari ni akU nak storY Skit Ape Yang BerlakU semalam,Semalam akU tidO kat Umah Mak anGkaT akU,lamE lah JUGak akU xPergi tdo Kat SaNE,aKu P Umah mak angKat akU tu DengaN Fixie,aKU samPai kat saNe aKU truS BalIk SemUla Pergi Umah kawan akU,AKU SajE je nka Pergi Jalan2 keliling kampUng,daLam PerJalanan PulanG Ke Umah Mak anGkaT akU,tiba2 juMpa Dengan memBEr akU naiK fixIe Jugak,akU uaT KEpUtuSan untuk IkOD DIe,BesTT giLerr jalan2 dengan MemBeR akU,SedaR xSeDaR dah PukUl 7.00 mlam dah,dah maghrib,tuuttt mak akU tfoN tnYE ada Kat MNe,akU Pon jawab ada Kat Umah kawan Je,pergi jalan2,huhuhuuu,akU nak tipU mak akU pon xleh doSa,akU pon Jawab truS teranG,takOD nnti jdi anak derhaka pUlak,habIs Je rOund2 kamPUng akU truS balIk Umah Mak angkaT aKU,penat gilerr gohek fixie...
mlam tu jugak member aku yang sorng lagi ajak aku gohek fixie lepas habis bola sepak,tapi xthu jadi ke x??lpas habis bola,die xtfon2,msti xjadi,akU pon duk je lah kat umah mak angkat aku tu,bermaen dengan cucu mak angkat aku,huhuhuu,best jugak maen dngan budak2,terkenang zaman kicik2 dulu...
okelah smpai disini je aku story hari ni,aku dah penat sngat dah ni,nak pengsan pon ada jugak,huhuhuuu,oke assaalamuikum...

No comments :

Post a Comment