a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Sunday, November 6, 2011

saLam aidiLadha

assalamuikum semua,korang semua sihat??DiKesMpatan ni,akU nak Ucapkan Selamat hari raya aidiladha,camnE korang sudaa korban lembu hari ni,aKu sudah dah,Bestt giLerr,Hari akU dapAt BeLajAr mcm mcm Nak PenganG lemBU semaSa nak SembelIh,mula berdebAr2 akU yang Kne PenganG LeMBU kat KaKI,Dah lah lEMbU Yang DiKorban harI ni KUat nak mmpOs ,SamPai kan lembu dah terbaring dengan ikatan kat kaKI LemBU tu Pn Bleh nak BngUN,Dengan SePnuh kekuatan akU,akU tolak BalIK,hahahaa!!akHIr lemBU tu DiSembelIH Jugak,alhamDUlilaH LemBU tu SelaMat DIkOrBankan,Lpas SembelIh POn LemBU Tu BOleh nak BnguN,Ishh,akU Bru snaP Pic denGan LemBu tu,hahaha!!hajat akU tak kesamPaian,Lpas semBelIh,akU tlong Pak sDara akU lapaH DagInG LemBu,BesTT daPaT BelaJar mcaM Mne Nak LapaH dagIng LemBu,hahahaa!!tahun ni akU dapT PengaLaman Yang pLing Terbaik Arr!!akU takkan LUpakan akU,akU HaraP tahuN Depan DapaT akU SemPaT Lagi akU tuk LIhaT KOrbaN tahuN Depan...
Lpas tu famIly akU buaT saTay daGIng KorBan Tu,aKU SemPat JugaK sNap Pic Skit2,taPI akU sNap aKU Dengan caMEra NIkOn Pak sdARa akU,habIS Je BakaR sataY,akU truS Tdo,PEnaT saNGat,HUhuuhuuu SeDaR2 Je dah asaR,aPe Pon haRi Ni haRi terbaiK laH...

No comments :

Post a Comment