a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Saturday, March 31, 2012


Assalamuikum blogger semua....
soryy sngat aku xupdate blog aku nie....
korang semua mcam sekunk nie..??
aku??sihat jewp,Alhamdulilah...
aKu nak story skit hari nie...
hari nie kan ada orang kasi kita hadiah...
hadiah die xsebrape...
tapikan cukup bermakne tuk aku...
walaupom keychin jewp...
aku hargai pemberian die..
Hehehe...
korang msti nak tahu kan knpe aku xupdate blog aku nie..
first sebab aku masuk kawad kaki...
bru jewp dua hari lepas habis kawad...
habis hitam aku...hahhaaa...
tapi mujurlah ada dah orang berkenan kat kita...
hahahhaa...
second sebab aku sibuk dengan mesyuarat PIBG sekolah aku...
mesyuarat tu baru je hbis tngah hari tadi..penat2...
tapi berbaloi sngat aku pergi sekolah...


aku nak story lagy tapi xlarat dah nak taip...
len kali lah aku story ehh...
mulai hari nie..
aku akan update blog aku ...
sebab Mulai hari nie aku dah tak sibuk dah....
oke2,setakat nie jewp aku update blog aku nie...
jap2 korang nak tgok tak orang tu bagi keychin kat aku...

No comments :

Post a Comment