a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, March 2, 2012

Buat Sayang Saya NUr Suaida Binti Elias..


awak..
saya nak minta maaf sngat...
saya telah tuduh awak yang bukan2...
saya..
saya ingat awak dah tak sayang saya...
rupanya awak lebih sayang saya...
awak masih pkai cincin yang saya kasi hari tu..
awak thanks sngat...
awak buat saya heppy..
awak hargai pemberian saya...
saya selalu sayang awak...
saya terlalu rindukan awak..
saya terlalu sayangkan awak...
awak saya nak awak balik semula...
awak saya nak kembali dalam pangkuan saya...

awak sayang tak boleh ucap dengan kata2...
awak yang permpuan terakhir dalam hidup saya...
saya xkkan couple lagi dengan permpuan laen...
awak masih ingatkan janji saya kat awak...
saya akan tunaikan janji tu...

No comments :

Post a Comment