a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Wednesday, February 29, 2012

KegemBiraan aKU teLah tiaDa

aku sedih...
Bila die berpura2 menjdi 4we bru die...
aku sedih..
bila hubungan aku dan die semakin renggang...
aku sedih...
Bila sayang die semkin berkurang...
aKu dah tak tahu...
aku dah buntu memikirnya...
aku xboleh hidup klau mcam nie...
semangat aku hilang bersama die...
semangat aku lemah...
aku hanya berpura2 heppy depan kawan2...
aku hnya berpura2 heppy depan orang yang mengenali aku...
aku bahgia selama ini...
skunk nie mase2 itu dah pergi..
kgembiraan aku telah pergi...
kesedihan aku datang kembali...


awak knpe awak buat saya mcam nie...
awak snggup awak buat saya mcam nie...
mane pergi awak yang sya kenal...
mane pergi awak yang menyanyangi saya spnuh hati awak...
mane perginya sayang awak kat saya...
saya rindu semua toh...
saya rindu akan saat kita bersama...
saya akan menunggu awak selagi terdaya...
saya dah janji pada awak ...
saya janji awak akan mnjadi kekasih hati saya yang terakhir...
last and the last...

i love you

No comments :

Post a Comment