a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, February 17, 2012

PEnGaLaman YanG xPErnaH BerLakU DaLam HidUP aku...

assalamuikum korang semua...
korang mcam mne hari sihadkan??
aku kat snie sihad alhamdulilah...
sebanarnya aku nak story skit..
nie sal yang berlaku semalam...
klau nak diingatkan balikkan...
ngeri jgak...
nak tahu knpe aku rase ngeri...
semalam ngah2 aku heppy tiba...
ada sesuatu yang berlaku...
camni ceritanya...
semalam aku keluar pergi bandar..
dalam perjalanan tu..
aku bertmbung ngn mat2 rempit..
tiba2 kat lampu isyarat...
srng mat rempit nie...
tak reti nak tngah kat depan,die p tgok kat belakng...
tututtt!!die rempuh buntot kereta...
fuhh!!aku rase trauma rase,dah lah,aku ada kat tepi mat rmpit tu mse die belnggar...
aku byangkan klau aku yang belanggar tu...
ishh...skunk nie aku msih trauma lagi...
hanye tuhan saja tahu perassaan aku...
kejadian tu berlaku kat depan mata aku sendiri...
seumur hidup aku xpernah perkara nie berlaku dalam diri aku...
entah kenapa..
kejadian tu menimpa diri aku...
buat aku sedar..
hidup kita sngat berharga sekali...
aku nak nasihat kat korang semua nie...
tunggung lah motosikal tu dengan selamat...
ingatlah orang tersayang...
seperti aku,walaupon aku tunggung dngan selamat tapi aku msih berdebar lagi sal kejadian semalm tu...
oklah setakat nie jewp aku share ape yang terjdi semalam...
aku harap hari lebih baik dari semalam...
asssalamuikum....

No comments :

Post a Comment