a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Monday, February 20, 2012


aku sedih sngat,aku tak sangka boley jadi mcam nie...
aku memang xsangka...
aku buntu...
serabut kepala rase...
lepas satu satu masalah yang datang...
yang laen tak selesai lgy...
kenapa sial sngat nasib aku...
knapa...???
YA ALLAH ENGKAU LEMBUTKANLAH HATI DIE..
AKU INGIN DIE KEMBALI DALAM HIDUP AKU SEMULA..
AKU INGIN BERSAMANYA LAGY....


awak,saya merayu kat awak...
saya merayu sngat kat awak...
jgan tinggalkan saya...
saya xboleh tinggalkan awak...
awak saya xboleh anggap seperti adk angkat saya...
sebab awaklah orang paling istimewa dalam hidup saya...
saya mintak maaf ats semua yang telah saya llakukan...
saya mohon pada awak...
saya malu pada teman2 saya...
saya malu awak....
mcam mane saya nak berhadapan hari2 yang mndatang tanpa awak...
awak pleasseeee...
saya sayng awak...
dah betul2 sayang...
awak pleaseee terima saya kembali...

No comments :

Post a Comment