a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Friday, February 24, 2012

Tak Sabar MenunGGu HaRi Esok...


assalamuikum korang semua..
hari aku nk story skit...
nie pasal esok...
knpe ngn esok??
esok adalah hari yang paling special bgi hidup aku...
aku tak sabar nak tunggu esok...
nak jumpa die..
klau jmpa die nak cobit pipi die puas2...
aku rindu sngat2 kat die...
nak tgok muka die puas2...
esok aku nak cakap kat die..
yang aku sayang die...
yang aku rindu kat die....
ape cadangan korang ape yang sptutnya aku kasi esok...
hadiah for her birthday...
akU hrap esok berjalan dengan lancar esok...
ya allah berikan aku pluang...
aku mohon pada mu ya tuhan ku...
sesungguhnya engkau hnya tahu perasaan aku..

insyallah...
xsabar2 nak tunggu esok...
awak jumpa awak esok neh...
nnti jumpa saya cobit pipi awak smpai merah...
hehehe...
nak cobit jgak...
klau boleh nk kiss awak...
nak cakap betapa saya sayang kat awak...

No comments :

Post a Comment