a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Monday, February 27, 2012

Terima KaSih SaYanG saYa Suaida Binti Elias

assalamuikum korang semua...
aku story skit hari nie..
ni dah berlaku dua hari lepas...
hari sabtu...
fuhh!!hari yang takkan aku lupakan...
korang dah thukan hari sbtu lpas aku buat ape...??
hari sabtu lepas aku smbut birthday orang yang paling aku sayang...
iaitu nur suaida binti elias...
uttutt...mula2 susah btol nak surh die keluar p mydin..
last2 die pergi jgak...
mula smpai je...
aku ingatkan xjdi suprise aku nak kasi kat die...
rupanya jadi..
alhamdulilah,aaku dapat buat die heppyy..
aku smbut lah birthday die...aku belikan kek yang die suka..
kek blueberyy...
aku pasangkan lilin dengan mancis yang aku bru bli...
aku nk buat keluar je mncis tu...
die cakap kat aku..
hisap rokok eaa???
lpas aku cakap ehh mne ada...
lpas 2 aku cakap orang bru je bli mncis nie,orang xhisap rokok dah skunk nie..
sebb die orang berhnti..
habis je mkan2,kitaorang pergi karaoke...
dalam karaoke tukan...
tiba2 aku rase dada aku sakit..
aku tak boleh bernafas..
aku hntar mccj kat die cakap aku sakit dada..
die trus datang kat aku...
die pngang tangan aku...
ternyata die ambik berat pasal aku..
aku rase terharu...
rase cam nak nangis je,terharu bila diri ini disayangi..



awak2,thanks...sebab ambik berat sal saya..
sebnarnya,sakit dada saya bertambah lagi...
tapi saya xnak risaukan awak...
nnti buat awak susah hati...
saya xnk buat hari bhgia awak jdi hari duka awak...
tapikan alhmdulilah msa tu,saya tak pngsan kat dpan awak...
awak klau msa tu saya mnghmbuskan nafas terakhir saya mcm mane awak???
apekah awak sedih saya pergi mninggalkn awak...??
saya tahan sakit,mata saya keluar mata.tapi saya xnak bgitau kat awak...
last2 awak tahu jgak...
thankss sngat2 awak sebab bhgiakan saya hari sabtu lpas..
saya akan selalu ingat masa tu...
saya akan ingat smpai akhir hayat saya....


okelah setakat nie jewp aku share cerita aku kat korang...
ok...
assalamuikum...

2 comments :