a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Tuesday, February 14, 2012

Lalalalalaalaaa..

assalamuikum korang semua..
ape khabar..???
dah lame kan aku xupdate blog nie..
dah dekat seminggu lebih...
soryy lah,cozz aku bz skit ngn exam..
hurmm...
aKu hari nie nak story skit...
hari nie...
kan2 aku x exam..
memang boring gilerr lah...
mujur lah aku terasa nak bawa laptop aku...
ckgu pom xmsuk kelas,kwan2 yang laen ada kem pulak..
memang xada ape2 nak buat tadi...
tapi hari nie aku still happy..
ni sebab,kekasih hati aku tiba2 telefon aku..
bestt gilerrr2 aku gayut ngn die..
aku suka bila die ketawa..
selalu buat aku heppyy...
thanks cyunk sebab hiburkan b tadi ehh...
hehehee,tunggu 23 februari nie ehh...
b ada suprise tuk cyunk...
special...
love you....

No comments :

Post a Comment