a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Tuesday, March 13, 2012

Ingin MeluPakan Yang Dahulu....


AKu kini meneruskan hidup aku..
Aku Kini lebih matang Dalam perhubungan...
Aku tidak seperti dahulu...
Kini aku lebih heppy...
Aku ingin tumpu perhatian terhadap pembelajaran aku...
Aku ingin berjaya...
Aku ingin mengejar cita2 aku...
Mengkhwini insan yang aku cintai...
Hidup semati dngan insan aku cintai...

Mungkin ada hikmahnya disebalik berlaku perpisahan ini..
Aku redha ape yang berlaku...
Aku tidak mampu mengubah takdir mngubah ape yang telah terjadi..
Aku cuma mampu berdOa dan berharap cinta sejati ku akan ku temui...
insyaALLAH...

Aku ingin tutup buku lama...
Dan aku ingin buka buku baru...
Aku tidak ingin berpaling keblakang lagi...
Aku ingin berpaling kehadapan...
ingin terus maju kehadapan...


Ditulis oLeh Insan BErnama
Ikhwan Afiq Bin Mohd Zain...

No comments :

Post a Comment