a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Tuesday, January 17, 2012

AlhamDuLiLaH...


assalamuikum blogger semua,korang sihad tak??aku kat sini sihad jewp,tapii sedikit lengah badan sebab baru je petang tadi aku habis merentas desa,aku rase mcam nk cabut je kaki aku nie,alhamdulilah aku boley duk dalam kedudukan top5 jugak,xsia2 ape yang aku buat tadi,hehehehe!!nie pon atas sokongan my cyg aku,sebut2 pasal diekan,aku nk cakap yang aku dah semkin rapat dengan die,aku bersyukur jgak ape yang terjadi,tadikan slpas je balik dari merentas desa,aku terus balik n aku rasenk telefon je die,yelah rindukan dielha katakan,huhuhuH!!!memang aku bersyukurlah dengan ilahi kerna memberi aku heppy balik,klau xada die memang aku xthu ape yang terjadi kat dalam hidup aku,lemah semangat jewp,nk belajar pom xsemangat,entah knpe,ingat je kat die,huhuhu...
mungkin die cinta sejati aku,cinta terakhir aku....huhuhuHUHu,oke2 esok dah rehat dari merentas desa,tapi lusa pulak kejohanan merentas desa,mintak2 lah dapat top5 mcm hari nie,huhuhu,amin....okelah sampai setakat nie jelah aku story,oke aku out dulu....

ASSALAMUIKUM...

No comments :

Post a Comment