a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Wednesday, January 25, 2012

assalamuikum blogger..
hari nie akU story skit ape yang berlaku kat skul aku hari nie..
hari nie dekat 2jam aku denda sebab xsiap kerja skul,huhuhu..
alhamdulilah sempat jgak siap keje klau x,memang aku kena tido kat skul lah hari nie...
tapI yang aku paling sedih skunk nie..
bila kawan aku sorang tu lawan cakap ckgu,memang aku rasa nk tumbuk je kawan aku tu,bodo btol lawan cakap ckgu,klau lah ckgu xrestu ilmu yang die ajar tu,kita xkkan dapt ape ehh,tanpa ckgu sape lah kita nie,kita berjaya pom disebbkan ilmu yang ckgu kasi...bengang lah jgak aku bila fikirkan sal tu...
lepas je balik skul aku terus pergi bengkel moto nak baiki skit moto aku,nak baiki sendiri mlazz pulak,mujur ada member aku ada buka bengkel moto..
lpas je baiki aku terus balik rumah ingat kan ada mkanan kat umah rupa xada...
lapar lah jgak,mak ayah keje,tapi xpelah dah biase....
oke lah aku setakat nie dah lah aku story mlazzz lah,ada kje skul bnyak xsiap lagi...

assalamuikum...
ikhwan afiq love nur suaida... I <3 suaida..

No comments :

Post a Comment