a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Tuesday, January 31, 2012

tension!!!xleh jawaB ExAm...

assalamuikum blogger...
ape khabar..???
dah lame kan aaku xupdate blog..
skunk nie aku sibuk skit..
cozz aku skunk nie ngah exam..
aku nak story skit mlam nie..
aku skunk nie ngah exam TOV..
skunk nie aku dah semangat tuk exam..
cozz orang aku sayang ada disisi aku...
hidup aku xkkan bermaya jika orang yang aku sayang pergi dari hidup aku...
aku mcam lemah je...
adanya die..
aku Jadi ingin berusaha mndapat kejayaan dalam hidup...
cozz aku ingin berjaya,klau aku berjaya dalam hidup nntikan...
senanglah tuk aku mnyara die nnti,berkhwin ngn die pom xada masalah...
hehehehee...
fikir sampai kat situ pulak aku nie...
ok,cukup yang tu...
sal hari nie pulak..
masa exam sejarah tadi...
aku jadi blank,xley nak fikir langsung jawapan...
memang aku tension betul lah hari nie...
xxley jawab exam ngn baik...
aku nak sngat jawab ngn jujur..
tapi hari nie blank pulak otak aku nie...
sia2 je aku bace buku dua tiga hari nie...
isshh,xpe2 nnti aku berusaha lagi tuk berjaya..
demi orang yang aku sayang,aku berusaha...

aku pasti BOley!!!
aku Pasti boleY!!!
aku yakin...

aku buat semua nie demi die...
demi orang yang aku syangi...
nur suaida...
i love her...

No comments :

Post a Comment