a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Sunday, January 8, 2012

mUjUR tak kaNtoi...

assalamuikum korang semua,korang ape khabar sihad lame xdengar cerita,sorry lah aku dah lame xupdate blog aku nie,sibuk skit...
kk hari nie aku nak story skit pasal ape yang terjadi kat aku hari nie kat skul...
korang nak tahu,tadikan mase subjek ict ckgu aku cakap pasal blog,lepas tu ckgu tnye sape2 ada blog angkat tangan,aku xangkat tangan,cozz takod nnti ckgu skodeng blog aku pulak,malulah klau orang laki kelas aku tahu yang aku ada blog,msti diaorang cakap aku nie jiwang,hahahaa!!xpe alhamdulilah ckgu aku xthu,skunk dah kul 11.34 mlm dah,esok skul pulak,oke aku story smpai kat sni dah lah,esok pulak kita sambung story,hope korang smua heppy gudlucky,huhuhu...assalamuikum..

No comments :

Post a Comment