a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Saturday, January 21, 2012

DaLam Hati SaYa aDa AwaK soranG...


assalamuikum blogger semua...
dah dua tiga hari aku xupdate blog nie..
aKu nak update tapi aku xada mood nk buka laptop..
hari nie aku nak share smothing..
it about my feeling..

jujur aku cemburu bila die cerita sal bekas teman lelaki die..
jujur aku cakap aku cemburu bila lelaki laen cuba mndekati die...
jujur aku cakap sedih bila aku tnye kuar dengan sape,die cakap dengan 4we...
lelaki mane xcemburu bila orang yang sayangi cakap cmtu..
xnak salahkan die,aku nak salahkan diri aku sendiri..
adakah aku nie blom cukup tuk die...???
adakah aku nie xcukup membahgiakan die..???
aku sanggup buat ape saje tuk die heppy..
aku xnak kehilangan die..
sumpah arr aku sayang die..
aku Rela korbankan masa aku tuk die..
aku rela kena marah...

demi die aku sanggup..
dielah kekasih hatiku yang terakhir...
aku xkkan!!!cari permpuan lain lagi slepas nie...
lantak orang lah nak cakap ape kat diri aku..
aku SaYanG dIe...!!!!

No comments :

Post a Comment