a:hover {font-size: 22px; font-weight: bold;text-decoration: none;} -->

mY FoLLoWeR

Sunday, January 15, 2012

percayalah diri ini takkan pernah mempermaenkan awak...

hye assalamuikum korang semua,korang semua cmne sihad tak???akU kat sini sihad jew,dah lame aku tak update blog aku nie,aku xada mood nk maen laptop..
aku nak story skit malam,nie pasal hidup aku dan orang yang aku sayang...
cmni ceritanya,hubungan aku dan die semakin baik,tiba2 mai lah seorang permpuan sial mne entah datang dri mane entah ngaku aku nie 4we die kat cyg aku,habis cyg aku marah kat aku maki kat aku,aku memang begang btol arr dengan perempuan sial tu,aku xpernah pon knal die tiba2 ngaku yang aku nie 4we die,bodo lah ko permpuan sial,celaka,bu*** nak buat aku mencarut je,aku memang klau jumpa ko jaga ko,aku memang teranjang ko,lantak ko lah anak perdana menteri pon,aku xkisah,yang aku tahu ko dah kcau hidup aku,sial punyai betina,xreti bhse ke,bengang gilerr aku rase ngn betina yang mngaku aku nie 4we die,rezaak!!!


to my cyg..
cyg ingatlah b xkkan pernah maenkan cyg...
cyg b sayangkan cyg mcm b syangkan nyawa b sendiri...
cyg jangn takod b xkkan tinggalkan cyg...
b selalu setia pada cyg...
i love you cyg ...


No comments :

Post a Comment